Kempen O.G. Vastgoedbeheer
Geldropseweg 448
5645 TL EINDHOVEN

Tel: +31 (0)40-2 364 364
Mail: info@kempen-og.nl

Onze werkwijze

Wij nodigen u graag uit om een afspraak te maken voor meer informatie over de mogelijkheden tot huur, de beschikbaarheid van een woning, de huurprijzen en voorwaarden.

Als u ons kantoor wilt inschakelen bij uw zoektocht naar de geschikte gestoffeerde en/of compleet gemeubileerde woning voor uzelf, uw collega of uw werknemer(s), mag u het volgende van ons verwachten:

  • Aan de hand van uw wensen en de (gezins)situatie, maken we een selectie uit het totale aanbod. U vindt ons aanbod onder de button 'AANBOD' , vaak met veelal extra informatie en foto's.
  • In overleg met u wordt bepaald welke woningen interessant kunnen zijn. Lokatie, prijsklasse en beschikbaarheid worden besproken.
  • Vervolgens zal ons kantoor een afspraak maken, zodat u of uw werknemer tezamen met een van onze enthousiaste medewerkers, de woning van uw keuze kan bezichtigen.


Omdat er meer is dan alleen een prettige woning, proberen we samen met u eveneens een geschikte woonomgeving te vinden:

  • Woont u/men liever in de stad of graag in het buitengebied?
  • Hoe is de bereikbaarheid ten opzichte van het werk?
  • Is de nabijheid van scholen of sportgelegenheden voor u van belang?
  • etc...?


Zodra samen met u de geschikte woning en woonomgeving is geselecteerd, verzorgen wij ter ondertekening een zgn. "huurdersverklaring", waarin de afspraken inzake de huurperiode en de verhuurprijs van de woning zijn vastgelegd. Tevens wordt met u doorgenomen welke nadere gegevens van u, uw werknemer(s) of uw bedrijf noodzakelijk zijn.

Hierna wordt door ons kantoor de "huurovereenkomst" verzorgd. Bij gemeubileerde verhuur wordt tevens de "inventarislijst" toegevoegd, zodat u altijd kunt controleren of alles in uw woning ook daadwerkelijk aanwezig is. In de te sluiten "huurovereenkomst" kan in voorkomende gevallen rekening worden gehouden met uw situatie, bijv. door een "diplomatenclausule" op te nemen.
Als onderdeel van elke te sluiten "huurovereenkomst", wordt ook altijd een intern "inspectierapport" van de woning opgemaakt, m.n. om de kwaliteit van de woning te waarborgen. Dit in uw belang en dat van de eigenaar.

Een overzicht van diensten die wij verrichten:

  • Het selecteren van geschikte woningen uit ons totale aanbod aan de hand van uw wensen.
  • Plannen en verzorgen van bezichtigingen van geschikte woningen.
  • Opmaken en, namens verhuurder, afsluiten van de "huurovereenkomst".
  • Opmaken van een "inspectierapport" van de woning.
  • In een aantal gevallen assisteren bij het overzetten van gas, water, elektra en indien aanwezig telefoon.
  • Factureren van de verschuldigde huur, eventueel ook nutsvoorzieningen en internet etc., aan u of uw bedrijf.
  • Behandelen van eventuele klachten en storingen.
  • Controleren en inspecteren van de woning bij huuropzegging.
  • Opmaken van een eindafrekening, zodat uw waarborgsom geretourneerd kan worden.

Wij zien ons graag als uw partner, om uw leven en wonen zo plezierig mogelijk te maken. Toch kunnen er problemen ontstaan die direct aandacht verdienen, of u wilt bijv. huishoudelijke acties uitbesteden.
Wij doen dan ook zaken met mensen en bedrijven, die met de hoogste kwaliteit, betrouwbaarheid en tegen zeer concurerende tarieven, de schoonmaak, het onderhoud, fiscale ondersteuning, verzekeringsadvies e.d. voor u kunnen verzorgen.

Wij zijn er zeker van, dat u zich thuis zult voelen!